Voorbereiding - Reisverslag uit Mijnsheerenland, Nederland van Anneke Werkhooven - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Mijnsheerenland, Nederland van Anneke Werkhooven - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Els en Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

24 Januari 2014 | Nederland, Mijnsheerenland

Vrijdagochtend : An opgehaald in Ochten.Die had haar koffer inmiddels 10 x koffer in en uitgepakt ( te zwaar).In Mijnsheerenland nog maar een keer koffer uitgepakt en weer ingepakt door Els.Het past en weegt exact 23 kg.
Hoera!!!!!!!!!!!!!

• 24 Januari 2014 - 19:23

Rianne Brocker:

Lieve an en familie. Vanaf de bank in boven-leeuwen wil ik jullie een hele goede reis wensen . Dat an dr koffer wat te zwaar was kwam misschien door mee ingepakt leed. Heb al met dr overgehad. Dat moet ze hier laten. Groetjes Rianne

• 25 Januari 2014 - 07:02

Anneke En Johan Van Wely:

an en fam hele fijne reis en geniet er van
    groetjrs van ons

• 25 Januari 2014 - 09:20

Joke Berger:

Lieve allemaal
    een hele goede reis en vanaf nu beginnen met genieten

• 25 Januari 2014 - 14:54

Wilma:

Tja, de grote reis is begonnen ! Vliegen en benen strekken in Hongkong ? Wat een andere wereld zal dat zijn. Hoop dat het lukt An om er wat van te zien. Tot nu toe alles voorspoedig gegaan ? En die koffer ? Inderdaad alle negatieve ballast overboord kieperen . En dat je koffer te zwaar was overkomt heel veel mensen ! Ik heb het óók regelmatig.maar ja, teveel kilo's kost veel geld, dus wat er uit is beter.
    Lieve mensen, geniet van alles om jullie heen. Zo'n reis is uniek !
    Tot later.
    Groetjes, Wilma

• 25 Januari 2014 - 18:54

Anja En Esther:

Hallo oma

Je klein dochter heeft het weer super gedaan jullie hebben goed aan haar gedacht.
    Ze was van de 28 weer met goud naar huis!
    ze mocht kiezen wat we gingen eten je raad het al mmmmmm en het is geel en langs iedere snelweg te vinden!
    we lezen snel hoe het in hong kong is liefs van esther

• 26 Januari 2014 - 09:56

Els Vilten:

Ik wens jullie een mooi reis toe, en kijk uit naar de verhalen en foto's.
    Liefs els

• 02 Februari 2014 - 20:54

Sjaan Dongelmans Van Werkhooven:

hoi anneke ik hoorde van mijn broer dat jullie op vakantie zijn ,geweldig allemaal ik heb het net zitten lezen mooie fotoos ik zou er zo heen willen gaan mooi land. ik wens jullie een hele mooie vakantie en genieten maar groetjes uit nederland.