1e dag Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Anneke Werkhooven - WaarBenJij.nu 1e dag Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Anneke Werkhooven - WaarBenJij.nu

1e dag Hong Kong

Blijf op de hoogte en volg Anneke

26 Januari 2014 | Hong Kong, Hong Kong

vliegtuig was mooi op tijd. gelijk naar het hotel, ingecheckt en meteen op pad,we zijn met de kabelbaan, heel hoog ,op bezoek bij de buddha van 90 meter hoog, ik heb maar beneden gewacht, prachtig om te zien, op de terugweg deden de benen niet meer mee, dus plat op mijn gezicht, schade viel mee. met de metro zijn we de stad in gegaan, met de ferry naar de overkant, maar daar was het zo druk, dat we met de metro maar weer ergens anders heen gingen, heerlijke sushi gegeten, terug naar hotel, lekker douchen, rn dineren, toen viel ik in slaap, gauw mijn bed opgezocht en gaan slapen.

  • 30 Januari 2014 - 05:29

    Ron:

    Ik en mijn zus Sjaan zijn tijdens onze rondreis in China geeindicht in hong kong wat een stad en ja ook met het treintje omhoog wat een uitzicht.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Hong Kong

Nieuw Zeeland

Nederland - Hong Kong - Nieuw Zeeland - Hong Kong - Nederland

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2014

Auckland

19 Februari 2014

Whakatane - Auckland

18 Februari 2014

Napier - Whakatane

17 Februari 2014

Wellington - Napier

16 Februari 2014

Marahau - Wellington
Anneke

Actief sinds 26 Dec. 2013
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 19467

Voorgaande reizen:

25 Januari 2015 - 22 Februari 2014

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: