1e dag Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Anneke Werkhooven - WaarBenJij.nu 1e dag Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Anneke Werkhooven - WaarBenJij.nu

1e dag Hong Kong

Blijf op de hoogte en volg Anneke

26 Januari 2014 | Hong Kong, Hong Kong

vliegtuig was mooi op tijd. gelijk naar het hotel, ingecheckt en meteen op pad,we zijn met de kabelbaan, heel hoog ,op bezoek bij de buddha van 90 meter hoog, ik heb maar beneden gewacht, prachtig om te zien, op de terugweg deden de benen niet meer mee, dus plat op mijn gezicht, schade viel mee. met de metro zijn we de stad in gegaan, met de ferry naar de overkant, maar daar was het zo druk, dat we met de metro maar weer ergens anders heen gingen, heerlijke sushi gegeten, terug naar hotel, lekker douchen, rn dineren, toen viel ik in slaap, gauw mijn bed opgezocht en gaan slapen.

• 30 Januari 2014 - 05:29

Ron:

Ik en mijn zus Sjaan zijn tijdens onze rondreis in China geeindicht in hong kong wat een stad en ja ook met het treintje omhoog wat een uitzicht.