Auckland - Rotorua - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anneke Werkhooven - WaarBenJij.nu Auckland - Rotorua - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anneke Werkhooven - WaarBenJij.nu

Auckland - Rotorua

Door: Els en Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

30 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Redelijk vroeg op. Bart heeft al een afspraak gemaakt??????
Eerst even hollandse kaas halen, o nee ,toch niet, iets te ver van de weg af. Gelukkig maar , de rit blijkt iets meer tijd te vergen als gedacht. 11.00 uur een afspraak, we halen het net.
HOBBITON, de set ,waar de opnames gemaakt zijn voor de Lord of the rings en the Hobbit. O.l.v. een goede gids een ronde gemaakt, erg leuk. Wat een enorme verrassing van Bart.Genoten.Na een rondleiding van 11/2 uur weer op weg.Een broodje bij de Subway en toen op weg naar Rotorua.
Onder weg bij de Zorb heeft Erik een afdaling gemaakt in een enorme plastic bal met water. Hij vond het erg leuk.In Rotorua met de Gondola naar boven(zonder ski's). Boven konden Bart, Erik en Wim" rodelen".Ook erg leuk.
De camping opgezocht, gelukkig de laatste plek.BBQ en salade, heerlijk gegeten.Douchen en naar bed. WAT EEN DAG.

• 30 Januari 2014 - 12:06

Kees:

Lijkt me leuk om in Hobbitland rond te lopen. Zijn de "holen" met de deurtjes ed er ook nog?
    groetjes

• 30 Januari 2014 - 14:04

Alie:

Hallo mensen van het goede leven, leuk om jullie te volgen via Waar Ben Je. Veel plezier met elkaar . Gr. Jan - Alie.

• 30 Januari 2014 - 19:07

Sandra:

Hai Buren en Zus van de buurvrouw,

Klinkt allemaal heel mooi en bijzonder. En jullie zijn nog maar net gestart, dat belooft nog wat!

Heel veel plezier en mooie ervaringen toegewenst!

Geeezz,
    DiSaViLa

• 30 Januari 2014 - 19:50

Rianne Brocker:

Hoi allemaal, wat een mooie verslagen. Net alsof we er live bijzijn. Jullie genieten zichtbaar, mooi om te lezen. Veel plezier daar. Groetjes Rianne

• 30 Januari 2014 - 22:15

Ron:

Volg met veel lees en kijk plezier jullie avonturen

• 31 Januari 2014 - 14:53

Els V:

Geweldig de set van de hobbit! Mooie foto. Ik lees met plezier jullie verhalen reis voorzichtig verder, en schrijf veel, dan reis ik met jullie mee. Liefs xx