Hanmer Springs - Reisverslag uit Hanmer Springs, Nieuw Zeeland van Anneke Werkhooven - WaarBenJij.nu Hanmer Springs - Reisverslag uit Hanmer Springs, Nieuw Zeeland van Anneke Werkhooven - WaarBenJij.nu

Hanmer Springs

Door: Els en Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

05 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Hanmer Springs

Opgestaan met mooi weer, buiten ontbijten.
2 wasjes gedraaid (duurt maar 30 min.).
Vandaag wandelen. De berg op, een wandeling van 3 uur, de waterfall track.
An blijft onder aan de berg in de camper, te hoog ,te lang, te ver.
Het is een steile, ruige wandeling. Heel inspannend (behalve voor Erik natuurlijk, eitje! ). Aan het eind is de waterval, de moeite waard, zie foto.
Op de terug weg begint het te regenen, eerst zacht, maar dan harder, helaas, niets aan te doen.
In het dorp koffie gedronken en boodschappen gedaan.
De rest van de dag in de camper doorgebracht.
Vanavond koken we weer in de keuken van de camping, macaron met ham en kaasi, op verzoek van Bart. Iedere camping hier heeft een aantal keukens en bbq's, waar vrij gebruik van kan worden gemaakt, heel makkelijk.
Zo hoef je niet in je eigen camper te koken, geen luchtjes en meer ruimte.

• 05 Februari 2014 - 09:26

Kees:

lijkt me een mooie wandeling, mooie natuur. jammer van de regen.

• 05 Februari 2014 - 13:16

Richard :

Ik heb net het hele verslag met bijbehorende foto's gelezen. Het is inderdaad een hele mooie gevarieerde reis. De ene dag zitten jullie sushi te eten in Hong Kong, en dan via de Hobbits en de Maori's zitten jullie al weer achter walvissen, dolfijnen en zeehonden aan. Wat is reizen toch mooi !

Wij brengen de dag door met bellen met Alex, Wim, Hughes, Nina etc... etc... Maar ja, verschil moet er zijn.

Dus geniet van elk moment !

groetjes, Richard

• 05 Februari 2014 - 17:03

Tilly Spronk:

Hoi vakantiegangers. Jullie hebben het goed daar. Mooie tocht en gezellig zo met de family.Hoop dat jullie nog een paar mooi en fijne weken hebben. Geniet er maar lekker van.
    Groetjes,
    Tilly

• 05 Februari 2014 - 18:59

Els:

Bedankt voor weer een stel mooie foto's. Daar geniet ik echt heel erg van,je krijg een beeld van jullie reis. Toppy elke dag weer een verrassing wat jullie doen en tegenkomen. "Tot morgen" xx