Marahau - Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Anneke Werkhooven - WaarBenJij.nu Marahau - Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Anneke Werkhooven - WaarBenJij.nu

Marahau - Wellington

Door: Els en Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

16 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Wellington

Vandaag op weg naar het Noorder eiland.
7.00 uur op, ontbijten, opruimen en op weg.
Onderweg koffie gedronken, verder weer een prachtige rit met wisselen landschap.
In Picton ( daar vertrekt de boot ) hebben we nog een uurtje over.
Het is een heel gezellig plaatsje en de zo'n schijnt volop en....er zijn geen sandfly's, hoera.
De overtocht is prachtig, kalme zee, wel wat wind maar strak blauwe hemel, genieten dus op het dek.
Uitkijken naar ,je weet maar nooit.
En ja hoor een school dolfijnen, springend en zwemmend kruisen ze onze boot, waanzinnig, wat een mazzel!!!!!!!!!!!
Aangekomen in Wellington, gaan we eerst op zoek naar een parkeerplaats en dan naar het Belgische restaurant, waar Bart en Kees in Juli ook gegeten hebben.
Wat een feestmaal, Vlaamse frieten, lekker vlees en wijn.
Daarna nog even met het trammetje naar het hoogste punt van Wellington. Prachtig uitzicht over de stad.
Het is inmiddels donker en we gaan op zoek naar de camping.
Na enige missers staan we voor de hefboom, helaas dicht.
Gelukkig kunnen we na een telefoontje toch het park op.
Moe gaan we naar bed.

• 06 Maart 2014 - 09:57

Dini:

Oh wat een prachtige verslagen. ...geweldig dat jullie het naar je zin hebben gehad. Goede terugreis.
    Gr dini