overtocht van het noorden naar het zuiden - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Anneke Werkhooven - WaarBenJij.nu overtocht van het noorden naar het zuiden - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Anneke Werkhooven - WaarBenJij.nu

overtocht van het noorden naar het zuiden

Door: Els en Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

02 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

vroeg opgestaan omdat we om 8.00 uur bij de ferry moesten zijn, we waren er maar 10 min. vandaan, dat scheelde tijd, we kwamen op het bovenste dek te staan, eerst ontbijt gekocht op de boot, daarna naar buiten om van het uitzicht te genieten, wel veel wind, dus nog even naar binnen.Ttoen we het zuidereiland naderde,gingen we door de mooiste baaien naar Pickton.
Daar gingen we naar Kaikoura,Eerst door de bergen en daarna langs eindeloze wijngaarden,We wisten niet wat we zagen.Onderweg zijn we gestopt bij de favoriete wijngaard van Els en Wim,de Yealands wijngaard,gekeken naar een film hoe hij is ontstaan,wat wijnen geproefd dus vrolijk weer op weg. Achter iedere bocht opnieuw een prachtig uitzicht. Langs de kustweg verder rijdend, stopte Bart opeens,op de rotsen lagen allemaal zeehonden, hoe beter we keken hoe meer we er zagen. Bij de camping waren Dennis en Marco en Amaan en Rehan. Leuk om hen te ontmoeten. Met elkaar heerlijk pizza gegeten en daarna naar bed, want morgen -----Walvissen?

• 02 Februari 2014 - 12:48

Kees:

Ik geniet met jullie mee. De zeehonden heb ik ook gezien, echt ongelooflijk. Ik wens jullie morgen een hele fijne dag en hoop dat veel walvissen en dolfijnen te zien krijgt.

• 02 Februari 2014 - 12:53

Sonja Ter Horst:

Hoi Anneke, wat een belevenissen van je eerste week, het is genoeg voor een half jaar. GENIET van al dat moois. groetjes Sonja.

• 03 Februari 2014 - 16:47

Wilma Van Den Hatert-Renes:

Hoi Anneke, dat ziet er allemaal super uit geniet nog maar lekker.
    Ik blijf je volgen hoor!
    Groetjes Wilma H

• 07 Februari 2014 - 12:41

Eef Van De Klift En Wilma Timmer:

Hoi Anneke,

Wat fijn dat je er zo van geniet. Je heb het verdient geniet van dit alles.

Lieve groet van mevr. Eef van de Klift en Wilma.